Tandläkarn om en timme.

Hejsan!
Jag har lite bråttom för mamma kommer snart och hämtar mig.
Vi ska till Falköping (som jag nämnde igår) & tandregleringen.
Efter det blir det väll att dra till plugget.

När jag kommer hem så ska jag städa, göra klart SO:n, Läsa den där förbannade engelskaboken.
Sen ska jag även ut och gå en låååååååååååååååång promenad, bara för att jag känner för det. :)

Hm, Veckan blir nog rätt full.
För på tisdag drar jag till Lidköping.
Fredag ska jag på bio halv tolv (på natten!).
& på lördag fyller jag liksom 15 år :D
& då ska vi sitta i bil halva dan bara för att jag ska åka & kolla på en skola jag gärna vill gå på :)
(om jag nu kommer in :))

nä, nu måste jag kila,
mamma kommer strax :)



boo

vad är de för film då? nyfiken!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: