Bra dag? 8D

Tjolahopp :>
Plugg idag, Spanska - Engelska - SO - Mentor - Mat - Slut
mawhaha, så har min dag sett ut, egentligen.
Eller, nja.
Efter skolan hängde jag en stund med Hanna, Malin, Henrik & Gustav.
Fast efter ett tag dissa Hanna & Malin oss för att gå till donken och käka.
& jag tror inte jag skrattat såhär mkt åt allt och inget som idag med Henke och Gurra..
Faktiskt, isåfall var det skitlängesen.
Vi satt faktiskt kvar i skolan och titta på TV, ett barnprogram och det var typ skitkul. XD
En figur sa typ ah, åh, ha hela tiden! XD
mawhaha, XD

Senare idag blir det bak och lite små fixeringar för imon :>
Då det kmr hit liiiiite folk :>
& jag funderar på om vi ska se ngn film.
NGN SOM HAR NGT BRA FILMFÖRSLAG?
(Vad som helst går bra 8D)

mawhaha.
Puss. <3




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: