de tre senaste dagarna.

hejhej.
Anledningen till att jag nt uppdaterat ngt i helgen är för att jag vart fööör upptagen! :)
I lördags kom det folk hit, Fikon&Malin&Felicia, & vi hade det riktigt trevligt :>
Testa vattenpipa och kolla på skräckfilm :>
Knock Knock hette filmen.
(bilder kmr snart att finnas att se på bdb, FRUMETALLSKROT)

Dagen efter (söndag) tittade jag Unrest & den var dålig.
Sen blev det plugg på SO (förintelsen) & efterdet massa bra TV program som Fist of Zen & Jackass & Scarred! <3
Jag älskar dom programen!
& jag kunde inte sova! Mawhaha.

Idag..
HAHAHAHA, vilken dag!
Orientering i petersburg där tre av mina brudar kom vilse :) (nämner inga namn).
Dom kom inte tbx på över 1,5 timme :o
& vi var rätt oroliga över dom!
Men vad skulle vi gjort?!
Dom hade ju ingen aning om vart dom var, skulle vi också sprungit ut i skogen och sprungit vilse?
Fast visserligen hade jag säkert gjort det om dom inte vart tbx vid typ 13.00..

Menmen,
I veckan kmr Hanna hem till mig för att se Jackass the movie!
mawaha.
& på lördag drar hela gänget till Liseberg :>




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: