Engelska - det blir vad man gör det!

Hejsan! 8D
Dagen har gått upp och ner.
Fast engelskan gjorde ändå min dag!
HAhaha.
Vi hade ingen lärare & eftersom vi var i 311 så finns det ett extra litet rum där inne, där det finns EXTREMT mkt olika utklädningskläder.
Så jag, alex, Linnéa och oskar klädde ut oss 8D
& vi blev skitsnygga :D

Efter ett tag kom jag på att man även kunde ta kort!
Så vi sprang ut i korridoren utklädda.
& där stod alla åttor och sjuor i D! XD
HAHA; och gissa om dom blev förvånade? XD
Blev enhel del kort på oss.
hihi.
Sen skulle ju självklart hela jävla klassen härma oss -.-'
Lite störande kanske?..

Skrämde även Alex XD
Han satt med hörlurar och flög verkligen bakåt!
Riktigt kul! XD
Har nog inte skrattat så mkt åt ngn.
Synd var det väl bara att vi inte filmade.
För då hade det verkligen vart kul!
Då hade de nog legat ute på youtube eller liknande!
Men nu finns ju dock bara minnet av hans min och hur han flög bakåt och la sig raklång på golvet! XD
HAHAHA, XD
Här kan ni själva se klippet!
http://www.youtube.com/watch?v=abRCag9wxpw&feature=player_embedded

Imon är det studiedag :*
Då är jag antaligen med Flizen, om hon nu dyker upp.

Puss. <3



Linnéa

Engelskan var helt klart bäst!!!!

hahahah,jag skrattar jämt jätte mycket så fort jag tänker på när vi skrämde Alex!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: