helgen.

hejsan.
Förlåt för att jag nt uppdaterat ngt på ett bra j*vla tag.
men vart mkt i helgen och igår orkade jag bara inte.

i lördags var jag som sagt i göteborg och på liseberg med Flizen.
Det var nice, även om vi bara åkte typ sju saker. XD
& jag är bäst och vann fyra gosedjur, fast jag var snäll och gav Flizen ett :>
Jättefina kort från FlumeRide och en bra tågtur hem, men mkt skratt tack vare fyra boys som satt och sa massa saker XD
Dom sjöng och sånt också 8D.
''Jag tappa min korv!''. ''Fram med piskan nu ska pappa leka'' är bara två av många meningar jag & Flizen nästan dog av. xD
Vi kunde ju inte säga allt högt så vi satt och smsa om dom , XD
& helt plötsligt hör vi bara en av dom säga:
''Tänk vad elakt det vore om ngn satt och smsa elaka saker om oss nu'' & jag kunde inte hålla mig för skratt utan börja gapflabba.. Lite avslöjande va? XD
Visserligen satt vi ju faktiskt inte och smsa ELAKA saker till varandra om dom.
Så, så farligt kan det inte ha varit.
Dom ska även följa med oss till STHLM är det bestämt . XD

Söndagen gick åt till att plugga..
*Suck*

Måndag:
Gick ungefär en timme i skolan, sett orkade jag inte mer.
Huvudet värkte, magen gjorde ont.
Illamående.
Så var bara för mig att knalla hemåt.
Påväg hem var jag riktigt nära på att spy i en buske.
Men, mja.

Idag är jag hemma & mja.
Imon blir det nog plugg. XD

Gjorde även en annan ball sak,
Jag tog reda på när jag skulle dö. XD
Jag ska dö 2077.
Så jag har 68 år kvar på jorden.
Eller 24896 dagar om man hellre vill se det så. XD




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: