hm

hejhej.
anledningen till att jag inte uppdaterade ngnting igår var för att jag var i LIDKÖPING hela dagen och kom inte hem förens vid tio igår.
Morgan tatuerade sig, så jag och mamma fick lite tid för oss själva.
Det var trevligt :>
Vi köpte födelsedagspresenter & hade det allmänt trevligt. :>

Idag skulle jag haft två prov, det ena hann jag inte göra (vilket blir på FREDAG istället) och det andra faila jag totalt på, så det blir att gå igenom ALLT imon med Niklas (ngn lärare).
Jag lär typ dö.
För jag klarar inte av att sitta och lyssna på sånt som är ointressant, för jag sitter och tänker på annat då.
men men, så det provet kmr att göras om.

Vi var även på muséet idag och gjorde olika gruppuppgifter.
Tyvärr hade jag inte med min kamera, så finns inga bilder. ''/
Men vi skulle göra ngt som man kunde sitta på/under eller ngt liknande (dock inte brevid) som två stycken kunde sitta och fika på. XD
Det var lite lol men vi fick ihop det tillslut. :>



Mamma

Tack för en trevlig eftermiddag! Det får vi göra om snart...






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: