skolan. -.-'

Helluu! :)
Skola idag, inte speciellt lång dag. :>
Spanska - So - Mentor slut! :>
Fredagar är liksom inte ens värda att gå på.
Men men.
Jag, Axel, Malin & Carl strejkade även från att städa på skåpen i vår korridor, då vi inte klottrar och det känns fedt elakt att vi ska behöva städa bort skiten från ngn annan.

Sitter nu här och ska snart iväg till pappa.
Kmr antagligen ha  med mig en stor väska fylld med skolprylar också.
bara att plugga hela jävla helgen!
HAHA; lagom kul helg för mig va? ;)
Men ja, ligger man efter, har redovisningar, prov och lite alla möjliga läxor, så ja?
Vad ska man göra?
*suck*

http://www.freestreet.se/?r=2584
EN bra sida som man kan samla in poäng på som man sedan löser in till presentkort i olika affärer 8D



Linnéa

kan säga att jag inte direkt så jätte positiv till att sudda.. Emil blev typ skit sur på mig innan vi hade börjat..

haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: