Trafikdag + moppedag.

Tjolahopp!
Jag lever iallafall efter alla omständigheter.

Okej, jag gick faktiskt in i det rökfyllda rummet eftersom det bara var vanlig s.k. discorök där inne.
Man såg verkligen ingenting, och jag menar det verkligen!, och där i det här rummet skulle man leta rätt på en docka som vägde typ 50 kg och släpa ut den, sen skulle man in igen och leta reda på andra saker.
Jag & Hanna hittade 2/3 saker.
& eftersom Hanna är en av mina smartaste brudar så tappade hon självklart sin lilla hörlur där inne!
Hon märkte det när vi kom ut igen & eftersom vi var dom första så var ju alla tvunga att göra klart sitt.
Hon sa ingenting och när Fikon & Flizen kom ut så frågar dom henne om hon tappat hörluren & eftersom Fikon trodde att det var en av sakerna vi skulle hitta så tog hon aldrig med den ut. XD
Så vi var typ 5 pers som fick gå in och leta reda på den & självklart kunde vi inte få ut all rök, så vi fick leta utan att se ngt!
Men efter mkt om och men så hittade Tommy den.
& ni kan ju gissa hur skitig den var när över 15 pers hade trampat på den ;)

Vi kollade även på en film som handlade om två ungdomar, 15 & 17 år gamla, som hade kört moppe berusade och dött.
Det kom även en gubbe a.k.a man från NTF (tror jag det hette) som kom och babbla om moppar och skyltar och regler och allt möjligt.

Jag dog nästan när vi åkte moppe XD
faktiskt.
Fast Flizen gjorde ju världens snyggaste sak, XD
Hon åkte rakt in i en rabatt som typ ligger 20 cm över markytan! XD
Grejen var att hon skulle svänga men gjorde det aldrig och poff så satt hon fast där XD
& gud vad kul det var! XD
Jag var faktiskt tvungen att stanna och skratta för att jag skratta så mkt XD
Jag förstår inte hur hon lyckas XD
Men som ni kanske märker överlevde vi alla utan skador :>

Om cirkus en timme ska jag dra iväg till Solariet och möta upp morsan där,
eftersom vi ska sola :>
Sen blir det väl hem & städa.
Sen ut en sväng :>

SLUTSATS:
Dagen var riktigt trevlig och rolig :>

Puss <3



Hanna

Jag är ju fan bäst som tappa den (A)

Älskar dig <33






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: