dags att fortsätta här kanske?

Nä, nu har jag varit ensam hemma ett bra tag så mamma och morgan borde komma hem när som helst.
Måste städa och packa klart det som behövs.

Måste ju snart sova om jag ska orka upp halv fyra imorgon!
Eftersom vi åker härifrån runt 5 & är hos Robin klockan 6 så att vi är i Ullared runt 8-9 någongång.
Just nu vill jag INTE åka, eftersom det är lördag imorgon och då ska jag upp tiiiidigt!
Men det blir säkert bra :)

Ska försöka blogga från mobilen en del imorgon, så att ni får ta del av min dag i Sveriges (kändaste o största?) varuhus ;)


Tänk att jag sett ut så? Nog för att håret va snyggt och visst saknar jag det utseendet litegrann.

& om ni får extremt övertråkigt i helgen så kan ni ju bli medlemmar här ;)




Hanna L

Åh vilket coolt hår (:


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: