fixad dator

Eftersom jag haft två datorer stående här så har mamma tagit med min ena dator till Wally, egentligen skulle båda datorerna med men eftersom jag inte hunnit tömma denna dator så kunde inte den följa med.
Mamma tänkte sig inte riktigt för utan fick med min strömsladd till datorn, vilket inte var så smart eftersom vi bara har en till.
Aja, har suttit och fixat den nya msnen här & fixat mozilla firefox med assnygg grej däruppe - SlipKnot! <3
Har även fixat till google sidan så nu funkar även den, kunde ju inte ha den på den andra datorn eftersom det bara var jag som använde igoogle och de övriga familjemedlemmarna tröttnade väl på det.
Iallafall, nu kan jag ha de precis hur jag vill :D
& ingen kan säga något ;)

Här kommer föresten lite fler bilder från spexfotot, tagna med Hannas mobil.







Mamsen

Jag är visst smart, bara lite glömsk =0



Ska bli kul att se kortet på klassen =)

Anonym

men tack så mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: