Godnatt alla...

0-1186299e5f74f5634becbd64609f2c06.png

Godnatt alla människor där ute. Har inte bloggat ngt alls idag, förutom förut då jag slängde in Ozzy Osbourne med text här på bloggen. Har funderat lite på vad jag ska skriva mer av här och jag tror jag bestämt mig, fast jag säger inget än. :)
Anledningen till att jag inte bloggat är väl för att jag inte haft ork eller direkt lust, känner inte igen mig alls eftersom jag älskar bloggen. Ska bli bättring redan imorgon.

Idag har vi friterat lökringar och gjort egna chips i skolan, blev även kyckling för alla andra köttätare i klassen. Rätt fett men ja, GI metoden enligt läraren. Kan säga att mina lökringar blev brända (svarta) men de smakade knappt bränt alls.

& nu börjar jag undra vafan det är som händer ute?! Vart hur mkt bilar som helst o nyss lät de som slirande däck och hundar som skäller. Åhnej, det är nu jag blir mördad? ;O

Bilden behöver nog en förklaring också, mattelektioner kan bli tråkiga och när man drömt om jesus finns de så mkt bättre saker att göra än att plugga matte tyckte jag o Malin. ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: