godnatt

Fixade internet till min något sega dator idag, så sitter vid den nu - dock har jag två datorer och på den jag sitter vid nu finns INGA bilder alls, snacka om bra va?
Men på torsdag (om jag hunnit rensa den andra datorn) så fixar Wally datorn & de lär bli bra sen.
För just nu blir jag bara så arg på den!
Tog över en timme att skriva inlägget om Charta77 bara för att datorn va så seg!
Nu är det dock lite bättre men då är det dags för mig att krypa till kojs.

Imorgon ska vi ha spexfoto & klassen kommer vara uppdelade i två sidor, en god (killarna ;)) och en ond (brudarna). Så vi tjejer ska ha svart och se allmänt EMO ut då vi även ska vara svarta runt ögonen. Blir nog asbra ska ni se, borde ju ha lite erfarenhet på den här punkten. ;)
Pojkarna ska se allmänt änglaaktiga ut och pluttenuttiga typ :)
Fast de har klagat som satan idag! XD
De har inga vita kläder, de vill inte ha klänningar, de vill inte och de vill inte.
hahah, de har inge å säga till om så är det bara :D


Nä, nu ska jag sova - god natt! ~



Boosse

Strunt samma vad killarna säger, de ska göra vad VI säger. Punkt slut



jag vet....lite väl elak var jag men jag har som sagt lärt mig min läxa!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: