Hagel o Regn!

Nä, nu är jag trött på dethär.
Skulle cyklat hem idag, men blev det så?
Nej, och tacka fan vädret för det.
Är pissesur från TOPP till TÅ.
Det började liksom med att regna lite lätt och då tänkte jag att liiite regn spelar ju ingen roll?
Men när jag väl kommit en bit så börjar de hagla som in i bomben!
Va seriöst nära på att cykla in i en lyktstolpe bara för att jag inte såg något.
Lite otäckt när det blir så.
Nu ska jag strax hämta hårtorken och försöka blåsa min tröja lite varm, det enda plagg jag fortfarande har på mig eftersom den var minst våt. Hade ju en jacka över som är mer än pissesur.

Är lite smått arg på vädret, jag vill faktiskt ha sommar nu!



Mamsen

Vilken tur att du inte körde in i lyktstolpen.

Tur att jag kunde köra hem dig lite tidigare då.

Älskar dig gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: