Haha, Jonna är föööör söt!

Jonna: Men Kimberlie, du är ingen mamma!
Jag: Joho?
Jonna: Näähe! Mamma, visst är hon ingen mamma?
Marie: vem vet? hon kanske ploppar ut bebisar överallt?
Jonna: Nää, hon har inga bebisar! hur får man bebisar?
Marie: det kan vi...
Jonna: får man dom från maten?
Marie: neeeeej, man får dom inte från maten.
Jonna: hur får man dom då?
Marie: det kan vi ta när du blir lite större.
Jonna: men jag ska inte ha några bebisar, sparar man pengar då?
Marie: Ja, man sparar pengar då *suck*




Jonna: Min mage vill inte att du skrämmer mig..
Jag: Nehe?
Jonna: fast det vill mina öron så du får skrämma mig.


Jag älskar mig syster.



Mamsen

Visst är barn underbara =)

Man kan få höra dom mest roliga kommentarer och frågor.



Kommer du ihåg "raktången" ?! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: