Linus & Jonna

Här kommer lite bilder (+ en video) från gårdagens godisrunda.
De fick varsin tjuga att handla godis för men ändå tiggde Linus godis när de kom hem sen.


Linus: Vadå? :o


Jonna: Kan jag flyga?


*James Bond?*


Fick blommor av Jonna, som jag absolut inte fick slänga!


Bananchips ;)
Kan ju säga att jag inte fick ha dem för mig själv iallafall..


Tagen på baar gärning va're ja ;)



Mamsen

Det är ju gott med bananchips =)

Nu blev jag sugen på det ju =(



Fina blommor du fick =)





Boosse

Got'cha! haha



Klänning, gör du en själv alltså? Tufft, hur ser den ut?



Skulle gärna vilja åka till Liseberg med dig och åka, det blev ju inte av sist men jag tror inte jag kommer kunna åka något i sommar hö hö.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: