Sega syskon

Sitter och väntar på att mina syskon ska bli klara så att vi kan dra till Coop, de har tjatat hela dagen på att få köpa lördagsgodis så jag ska följa med dom dit.
Sitter och funderar på bananchips, kanske skulle köpa en påse?

& nu hör jag hur de står och bråkar i duschen om något som är någons och de kan inte bestämma vems det är.
Men det är deras bekymmer och de får reda ut det själva.
Barn kan inte ha någon som är där och säger si och så hela tiden heller.
De måste ju lära sig att man får lösa konflikter på egen hand?
För inte *piiip* finns det en mamma eller storasyster där när t.ex jag har en konflikt med någon - jag får lösa det själv.
För tänk hur världen skulle sett ut annars?
lite småroligt va? :)





Men nu verkar dom va klara, ^^





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: