trött som ...

Är trött nu efter en dag med böckerna framför mig.
SOn är iallafall klar nu och boken är snart utläst.
Matten kan dra åt skogen och ja.

Kan äntligen börja luta mig tillbaka lite och ta det lugnt imorgon med allt vad påsken innebär.
Ska måla om mina naglar imorgon också, försöka mig på ett fint mönster som är påskaktigt (har inte kommit på ngt bra än) och sen göra något snyggt av det lilla hår jag har.
Funderar på att sätta upp endel av håret i en toffs och locka resten av håret.
Kan ju alltid testa och blir det inte bra är det bara att tvätta ur det snabbt med vatten och sen platta det.
Det där är imorgon så det problemet får jag ta hand om imorgon.


En del av alla de tusen nagellack jag har. (:




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: