Godmorgon! Sitter på bussen påväg mot Vara...

0_dsc_0716 (MMS)

Godmorgon! Sitter på bussen påväg mot Vara och i Vara är det byte mot Göteborg. Har med andra ord en ca 2 timmar lång resa framför mig, helt själv. För i Göteborg möter Mikk och Lina upp mig så att vi tar den sista bussen tillsammans. Dock förstår jag inte hur jag jämt kan ta med så mycket grejer, men det lugnar nog ner sig snart - hoppas jag.. Nu ska jag koncentrera mig på vägen så att jag inte spyr.




Boosse

Inte får du spy heller!

Hoppas du haft en bra helg hemma hos kära mor. vet du hur hon fick spendera sin morogn? rensa ut mitt skafferi från ohyra. Mysigt va? Du vet att du har en snäll mamma?



Söta grisar!

jessica

haha, ha en bra dag! :)

Linnea

sv: SÅ bra:) Vad ska du göra i Göteborg? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: