Godmorgon! Vädret är trist ute idag, mul...

Godmorgon! Vädret är trist ute idag, mulet och dant. Så idag ska vi ha filmdag här, först ut är Farsan o sen blir det någon Wallander och eventuellt Avatar. Det är iallafall planerna, fast de kan ju ändras.

Höhö, vad har ni för planer för dagen?




Linnea

sv: Ja visst:d Ja håller med dig! Tråkigt med dåligt väder, här skiner solen!

Modekatt

Det låter bra!Ska också ta & göra så någon dag, bara kolla på film hela dagen!:)

Jag har tänkt måla lite grejer, diska,tvätta & ev. besöka en secondhand butik här i närheten!

Ha en fin dag i dag!Utan bloggmåsten :)

E M M A

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

hur mår du idag då? :)



har inte kunnat svara på kommentaren för jag har varit utomlands, men nu är jag tillbaka ;)

Tanja

förlåt att jag inte har svarat på din kommentar, men har inte varit hemma så mycket nu dom sista veckorna på sommarlovet :)

men hoppas att allt är bra med dig! :D

Josephine

sv: härligt :) ne helgen var inte så bra :P vad gör dudå?

har tävling i min blogg om du är intresserad av foto ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: