Hallå!

Valona åkte precis för hon skulle hem och tvätta.
Har inte mycket att göra idag heller, har städat klart och så - ska bara dammas och dammsugas.

Igår glodde vi på film, Date Night.
Inte världens bästa film kanske men den hade väl sina roliga stunder - som vilken annan komedifilm som helst.
Somnade runt halv ett och har bara sovit.
Idag spelades Sims3 en kort stund och nu ska jag bara slappa lite innan det är dags att städa det sista och packa det allra allra sista.

Men vi hörs senare!



HANNA

Sv: jag ska flytta till lund från göteborg för att plugga :) Flytta hemifrån alltså. Jaa jag känner likadant, nu känns det väldigt jobbigt liksom. Men jag hoppas det blir lättare sen! Ja min bror är också jätteledsen över det :(


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: