Hej! Städning o packning pågår för fullt. ...

0_dsc_0714 (MMS)

Hej! Städning o packning pågår för fullt. Ska kolla över det som ligger på sängen o sen gå igenom det jag packat för att se om jag fått med allt och vad som saknas. Var ju 2 veckor sen jag rörde de där väskorna o så, så jag har ju knappt något minne om vad jag packat ner och inte packar ner. Smaart head som jag är. ehe, flytten sker nu på måndag och ja, jag börjar bli skitnervös o ångerfull - jag vill inte flytta längre. Det är ju tillochmed så att både bror min o jag gråter. Linus trodde väl först att han inte skulle få se mig på flera år men så får vi hoppas att det inte blir, vore hemskt annars! Men nu ska jag fortsätta här.

Vad gör du en kväll som denna?




Boosse

Vill träffa dig i helgen, innan du åker! Får se hur vädret blir, regnar det inte så cyklar jag ut!

issa

Vart ska du åka :O ?

HANNA

Jag känner verkligen igen mig i det inför flytten, själv flyttar jag om en vecka! Är också nervös och har separationsångest haha :(


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: