home sweet home

Efter att ha varit ute på vägarna i över en vecka är det skönt att komma hem igen!
Få sova i sin egen säng ikväll utan att behöva ha både Linus och Jonna en halv meter bort.

Dock känns det som klockan är halv åtta fast den bara är halv fem, jobbigt!
Har nu bestämt mig för att gå och lägga mig vid tio (senast elva) och gå upp vid sex - hela veckan!
Skolan börjar ju om en vecka och då gäller det att man kommer upp tidigt!

Tandläkarn väntar klockan nio imorgon också!



Linnea

sv: Taack! Ja, usch ännu sämre väder här idag. Och jag som ska ha kompisar här hemma och grilla ikväll. Tråkigt. Vad ska du göra ikväll?

jessica

okej, transten i hallsberg :p det ligger 3 mil utanför örebro :)

mathilda

sv: ja tack, det ska jag! ha det så bra du med här hemma i kylan ;)

jessica

jaha, fränt! :D

mathilda

sv: haha, ja det kan jag göra! ;)

Anonym

http://ladiessdiary.blogspot.com/

Kolla in!





Boosse

sv: jag är skitliten, 13 år!

det trodde jag med, men som i lejonkungen o andra tecknade serier, har inte hyenor en roll som lömska, fnissande djur?



Du vet inte vad du ska göra hos tandläkaren imorogn?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: