Jag heter Kaj



Hejsan. Har inga planer för kvällen, bara ta det lugnt och så.
Lina är ju tillbaka nu också :) Riktigt kul att träffa henne efter en veckas uppehåll.

Nu när jag skulle logga in på FB så stod det att mitt konto inaktiverats. Det berodde på att något kommit in på mitt konto och att jag blivit spärrad. Vafan tänkte jag.. Men efter att ha svarat på några frågor och bytt lösen så fick jag tillbaka mitt konto. & tur är väl det. Skittråkigt hade det varit annars. Aja, det verkar iallafall vara fixat nu.. Får iallafall hoppas det..

Vad gör ni en måndag som denna?



E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

vad gör du då? :)

jessica

tack så mycket! :)

ahahah älskar den låten:$

Modekatt

Hej

Du har fått en Award utav mig, du kan gå in i blogg & läsa ang det :)

Modekatt

Hej

Du har fått en Award utav mig, du kan gå in i blogg & läsa ang det :)

E M M A

sv: okej, ska sova :P

haft en bra måndag? :)



om det var en iphone skulle jag väl inte skriva att det var en ipod? ipod touch är precis som en iphone bara det att man inte kan smsa eller ringa ifrån den :P

Tanja

Okej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: