kalas idag

Godmorgon.
Ska snart in och väcka mamma, för jag vill ha frukost - mowhahaha.
Senare idag blir det kalas och färgning av håret, blev ju aldrig så förra helgen.
Eller så färgar jag håret imorgon, vi får se..

Tror även att vi skulle iväg och handla idag, minns att jag skulle ha något men inte vad jag skulle ha. Typiskt mig.
Tror att jag ska packa ner en extra mugg att ha thé i, bara för att det knappt går att diska där borta.

Nä, nu ska jag gå och väcka mamma.
Vi hörs!



E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

jessica

haha ja verkligen ;)

händer idag? :D

Anonym

Väcker du mamma 10.46 på morgonen? Vilken typ!!



Haha det låter precis som jag, vet att javg ska ha något men glömmer vad det är!



Syns sen babe!





Boosse

Såklart man måste hjälpa till! kan ju inte låta stackn liogga där o hicka i sig ännu mer sunkigt vatten!

Vem tar du mig för?

Såklart, miklas och mina låter grymt!

L I K E S O F I E

Sv; Va med kusinerna, själv då? :D

E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

Modekatt

Åhh vad kul att läsa djurvård! A men då kanske man ska fråga dig sedan, när det jag undrar något om mina katter :))

Det e väl skönt att vara hemma över helgen antar jag!

Tanja

sv: Jaha såå mysigt :) börjar skolan om 2 dagar så ska nog bara vara hemma och slappa tror jag! :)

i

Kul! :D

Bor du i rum och sånt eller?

m ♥

vet inte ;p själv? :D

Tanja

sista året på gymnasiet nu! :) känns underbaaaart!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: