packar för full hals.

Jag vet verkligen inte vad jag ska ha med! Katastrofalt ju!
Lite kläder har åkt ner, men allt är ju långt ifrån torrt.
Kan ju inte åka buss och tåg med kläder på galgar, får hoppas att det hinner torka under kvällen.
Känner att det inte är någon idé att packa ner massa annat i väskan förens kläderna är nere, för annars måste jag ta upp allt igen.


biiiiiiildeen är gaaaaaaaammal! eller åtminstonde tagen i vintras. ehe

Aja, känner att jag vill ha med mig något hemifrån som gör mig hemmastadd.
Men jag har ingen aning om vad jag ska ta med mig.
Riktigt störande.
Får ta mig en riktig funderare och sen tjata på mamma så att hon hjälper mig!
mowhaha



Linnea

sv: Så bra:) Allt är bra med mig också! Trevlig kväll på dig!

jessica

haha jaha ;) jag fyller på våren, första april (a)

Eriiza

Haha, i know, har inte ens använt alla ! ;D

Lite sjukt, men jag behöver unna mig sådana grejer.

Plus att jag handlar skor enbart i extrema

reor och second hand ! =)

Eriiza

Haha, du menar att jag hamstrar skor ? ;D

jessica

haha tar inte illa upp för det ;) är van att bli kallad för ett skämt haha, det är bara roligt för jag har världens sämsta humor & skrattar åt allt (y)

Modekatt

Oj jobbigt hoppas det ordnat sig & du har packat ner allt det nödvändigaste i alla fall.



Usscchhh vad äckligt!Varför lägger de grisskit i vattenslangen??



Ha en bra kväll!

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

tack o desamma :) med oss är det bra, med dej oxå? :)

Malin

allt bra?:D

Malin

låter bra:)

jo med mig är det bra!



gör du ikväll?:

Malin

Vart ska du?:D

jessica

hahah, skön humor xd

LANJA -

Vill du få tusentals besökare till din hemsida helt GRATIS!?

Daaah, vem vill inte?!



Rekomenderar er stark att bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja (!!) Statestiken & kommentarerna kommer Direkt! Haha det är sant! Varit medlem på den ett bra tag nu, och som sagt har jag rejält många läsare! Så.. varför inte dela med mig av mina secret-tips?! Nu när jag faktiskt inte behöver dom längre! Du blir lätt medlem http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja.



Lycka till.. ;)

www.lanjas.blogg.se

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

härligt :d

Eriiza

Vad packar du för ? =)

jessica

haha jaha, det smittar av sig ;)

ebba o nathalie

filmen i inlägget :P

o du?

E M M A

sv: hehe okeej, tvn som gäller :P

haft en bra söndag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: