Siiiims!

Det har kommit idag! *Happy*
Morgan och mamma kommer förbi med spelet mellan två och tre och då ska det spelas!

Det gick jättebra hos tandläkaren (hygeisten), den tandläkarn jag var hos för två veckor sen hade överdrivit rätt mycket! Hon anklagade mig för att inte borsta tänderna noga osv, men idag testade vi hur rena tänderna var med hjälp av ett medel. Var tänderna lila efter att man sköljt så var de inte rena. Tänderna var inte lila alls, så det är ju ett tecken på att den tandläkarn jag hade innan inte alls var särskilt bra...

Nä, nu ska jag bara sitta här och vänta. åhhh!




Boosse

meh! bajskorv på henne som klagade i onödan då. men vad var anlendingen till dagens besök?

woohoo för sims, kanske tar o spelar lite ikväll, börjar om på nytt

Johanna [foto]

Sims e bra :)

CAROFLINA ♥

Jag har aldrig spelat Sims, får jag skämmas nu??? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: