Vodka & Sims

Men när vodkan gjort oss vackra så lovar jag,
Att rädslan aldrig mer ska bo hos dig och
Månen är vårt vittne tusen och en natt.

Sims 3 är mitt nu!
För 299:- (+29:- i porto) så fixade mamma hem det åt mig - betalar henne senare.
Åh!



Eriiza

I know, är helt förbluffad över att jag inte ramlade.

Är inte smidigaste personen, så att säga ! ;D

Anonym

sv: hej ye allt är bra.. själv? :)

MOOOLLYS

Taack finis! allt bra?

elin

sv; haha vad är det för stil då? robotstilen typ.. uscha



hehe det är bra med mig, med dig?:D

felicia

Sv: the skeleton key heter den :)

Eriiza

Haha, otur där !

Men det är mycket roligare med klantiga personer !

Ni är som Guds lilla skämt ! ;D

Josefin , mamma till Theo

Åh vad roligt ! Jag vill me ha det ;D

felicia

Sv: eh, kollade ju inte så länge så vet faktiskt inte.. haha :D

Eriiza

Haha, EXAKT, hur känns det ? XD

hilda (www.jkpgshilda.blogg.se)

av : härligt! :)

jag har träning om en stund.. du då?

elin

sv; jag har inte gjort någonting än.. taggar inför ikv. då blir det in till staden!



själv?

Eriiza

Haha, precis, hoppas du är stolt över dig själv ! =)

solin

jaadå, allt e bra med mig;) sj då

MOOOLLYS

Hur då? haha xD

Sofia

sv:ajamän:)

josefine

Nu är det dags för gissa kändisen i bloggen! Kan du gissa vem kändisen är? Rätt svar först får en länkning!

Sara och Sofia

Sv, hej jupp själv ??

anna

sv; varit med pojkvännen & en kompis :) själv ?

MOOOLLYS

Haha men usch stackare!! =/

Lova

the sims 3 är faktiskt kul! :D

Boosse

grattis! måste bara varna att det smittar av sig! spelet gjorde mig på smällen så akta dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: