Bilder påväääg

Nu är bilderna äntligen påväg.. Iallafall in i datorn, haha.
TÄnkte bara snabbt informera om det.
Kom på att jag kanske borde föra över vissa grejer mellan datorerna, men får ta det någon annan dag. (bloggrejer bl.a.)

Aja, nu vet ni läget iallafall ;D



Anna

SV; Det måste ha varit när jag gick med min kille på stan och så var det ngn som var lik honom bakifrån så började förfölja den istället när den tillslut vände sig om fick jag panik:S sj dÅ?



Ettan :)

Anna

SV: Okej :)

Handel sj dÅ?

m ♥

Haha för dig var det nog det ja, men jag blev fan lite rädd :( btw, den kalven som du har i din header är min favorit (a)



ååh, tack :D

Anna

SV: Är det roligt då :)?

Anna

SV: Kan tänka mig det!

malin [fotoblogg]

vilken härlig blogg du har tjejen!

hoppas allt är bra här nu är julen är precis avslutad och allt? :)

m ♥

HAHA no! det får du inte göra :o då använder jag inte den mer :(



haha aa, alla är söta ;D

malin [fotoblogg]

sv: skönt att höra =) jo allt är bra här med faktiskt! vad gör du då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: