Det bankade STENHÅRT...



på dörren för en liten stund sen. Både jag, lina och mikk tänkte: Vem fan är det som kommer nu?
Jag är verkligen seriös när jag säger att det bankade stenhårt på dörren. Man skulle nästan kunna tro att de va polisen.. Ni vet, när man tittar på en kriminalfilm som t.ex Johan Falk, Wallander eller Beck och det ska ta någon misstänkt i deras hem eller ngt.. Så bankar dem jättehårt, speciellt när dem skriker polis!
Ungefär så var det här också, och sen hör vi nycklar som skramlar utanför, sen en hård bankning igen och sen öppnas dörren.. och in kommer Tintin, en ur fritidspersonalen som också har hand om boendet.

Tintin: hej, ni har lektion nu.
Vi: Neeej??
Tintin: Jo, ni har resurstid.
Vi: Nej? Vi skulle inte va med på den?
Tintin: Jo, ni står med på listan här.
Vi: Men våra studieväghandledare sa att vi inte behövde vara med där?
Tintin: Okej? Jaha, men okej. Förlåt!


Sen hon hon ut och låser dörren igen. Sen hör vi hur hon bankar någon annan stans lite längre ner i korridoren. hö hö hö.
Men nu kan jag ju knappast somna om så nu ska jag plugga lite och fixa lite annat smått och gott :)

Ha de bäst :)



boosse

sjysst. hon visste säkert om det, ville bara inte att ni skulle osva längre ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: