Julklappsinslagning..

Vilket långt ord egentligen, julklappsinslagning. Men det är precis vad jag håller på med just nu, får se hur länge jag orkar hålla på. Har iallafall slagit in till mamma och syster. Gjorde årets första julklappsinslagnings tabbe förut också. Ni får se den senare. Tröstar mig med att det var systers paket och hon bryr sig inte så mycket om hur det är inslaget. Det är mer: Åh, ett paket! *riva loss allt papper utan att titta hur det egentligen ser ut*.

Ska snart ställa mig och laga mat också. Vad det blir har jag ingen aning om.


Bjuder på en bild från tidigare iår..

Men nu ska jag fortsätta här så att jag blir färdig någon gång :)  Vi höres :D



GUESS WHO?!

- söt du är :)

boosse

ja, det är tur det att barn inte bryr sig hur det ser ut :)

söt bild!

yeah

tack, haha, de va en tjej som erbjöd mej en gratis design så varför inte :p



allt bra idag? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: