Panta mera!


Lina med en kuuungspyton! ;)

Jag och Lina gick in till Sätila (byyn) efter skolan, för att panta flaskor. Vi sprang runt på skolan och letade flaskor (ja, vi hade egna också) och vi fick ihop 58 spänn, 29 spänn var liksom ;) Det va nice. :'>

Imorgon börjar jag runt 12.10 - men lär gå upp vid sju eftersom jag ändå har lite att plugga imorgon. Ska bl.a. läsa ett par sidor i historian, räkna ett par tal i matten och fixa lite annat smått och gott. Så lär nog ha fullt upp imorgon, men det gör inte mig så mkt.

Nu måste jag avsluta här, internet stängs ner om 6 min. Askasst att dem satt en gräns vid 23.00. De tror att det ska bli tystare här på kvällarna men det är fan som värsta djungeln här. Fan!

Föresten är min kamera hemma, så kan inte ta några bilder den här veckan.. smart va?

Godnatt, sov gott allesammans :>




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: