Rubrik saknas

Good eftermiddaaaag!
Här börjar det redan bli mörkt, antar att det är så hos er också? :)
Aja, julen var awesome! Får komma bilder lite senare (eller imorgon)

Sitter just nu och spelar sims, blir galen då jag började tvätta - men kan inte ta ut tvätten eftersom jag inte har någonstans att hänga upp den. Tänkte att man borde kunna köpa en klädlina på Sims3's hemsida, men icke! Och en torktumlare har jag inte råd med - simpoints. Får antagligen vänta tills man får nya "pengar".  Lite trist - men vad ska jag göra åt det?  Aja, ska fortsätta spela nu.
Ha en fortsatt bra dag :D



Anna

SV: Hittade jätte mycket :) God jul :)

Caroline =)

Hehe aah!! =)



♥♥♥



Förlåt för sent svar, men det har varit mycket med julen och än är inte julfirandet över för min del. Men bloggen och inläggen kommer snart att bli i sin ordning igen! :) Hoppas att just du har haft en otroligt bra jul och självklart fortsätter att vara bra om du, lixom som jag ska fira mer :) Du är värdefull och betydelsefull för mig <3 Många goa kramar från lilla söta mig Caroline! <3 :)



♥♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: