Rugby i snön

Vi spelade i rugby i snön på gympan. Kul var det allt. Men fyfan va jobbigt det är att springa i 20-30 cm djup snö!
Dock fick spelet ett abrupt slut när Mikk skadade knät och alla satt i en ring runt henne och väntade på att läraren skulle komma tillbaka efter att ha sprungit tbx till skolan för att hämta något att linda knät med. Hon kom till och med tillbaka med kryckor. Så nu hoppar Mikk runt här på kryckor. Tkr faktiskt synd om henne då hon har rätt ont.



Har precis duschat, så ska klä på mig och fixa hit Matti så att vi kan kolla på film, så att jag kan börja skriva om de. Ska skriva om min engelska och ska skriva om en film har jag bestämt.

Ha de bääääst, för det ska jag ha.. ;)



yeah

yesss :D

Anna

SV: Tur det :)

yeah

jag tror de, haha ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: