sjunde december tvåtusentio

Godmorgon, har precis kollat på en film där en häst fölar.. Söt fölunge fick hon iallafall. Vi fick precis reda på att nästa djurkunskapslektion ska vi va hos grisarna. Halva klassen nu på fredag och halva klassen nästa fredag. & Nästa fredag slutar vi, så de får gå runt och lukta gris :D

Om 20 min ska vi ha engelska och då ska vi kolla på A christmas Carol, senare har vi ekologi, matte och datorkunskap. Börjar bli lite smått stressad över datorkunskapen. Har ett arbete som ska vara inlämnat på fredag och jag o Mikk har inte ens börjat. Vi måste liksom börja, men vi vet inte vad vi ska skriva om. Man ska planera ett tvådagars studiebesök. Med övernattning på vandrarhem/hotell. Först hade vi en plan om att åka till Kiruna och sova på ishotellet. Men den planen sprack då det tar ca 20 timmar med bil upp och vi var tvungna att åka med skolans minibussar. & Vi hade en tidsram på 48 h, vilket skulle betyda att vi skulle få vara där uppe i ca 8 h. Not good!
Har ni något förslag på vart man kan åka?



Anna

SV: Fy, men jag äter med minipiller och jag har mens jämt :S

yeah

haha visst :D :D



yees :D

ELIN

svar; tack du! jag mår mkt bättre nu!

Anna

SV: Du verkar ha tur med mensen du.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: