Vart har postbilen tagit vägen?

Går här hemma med spänning och väntar på att postbilen ska komma. Väntar nämligen på både kamera och minneskort. Kameran skickades iväg igår så man kan ju alltid hoppas på att den kommer idag (den måste komma idag!). Minneskortet beställde jag från Teknikmagasinet för 2 dagar sen. Fick ett mejl om att det var iväg skickat - så hoppas på att det kommer. Ska även beställa linsskydd, blir nog till att göra det idag eller imorgon.
Åhhhh!

Om en stund ska jag och mamma sätta oss ner och kolla på Vampire Diaries. Missade avsnittet förra veckan, så ska kolla idag. Rätt bra att Tv6 har satt in 1 månad på avsnitten nu. Förut hade man en vecka på sig att se avsnitten innan dem försvann, men inte längre. Bra!

Nä, nu ska jag ställa mig i fönstret och titta.
Håll tummarna för att det kommer idag!



ELIN

håller tummarna ;D

Anna

SV: Ska umgås med vänner sj dÅ+

m ♥

håller tummarna! :DD

sv; tack! :D

hahaha afan sant

issi

Jag bara.. Chillar.. (Y)

Jävla postbilar alltså! :@


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: