Vet ni vad?

Jag har jullov nu! Riktigt gött faktiskt! Dock åker mina rumskompisar hem inom en timme skulle jag tro medans jag ska vara kvar här i ca 4 timmar till. Ska nämligen med 16.02 tåget hem så får stanna kvar här en stund, men det gör absolut ingenting då jag inte ens börjat packa än. Ska liksom hinna duscha och skit innan också så jag kan ta god tid på mig :)

Vi har precis haft julavslutning i gympasalen, och gud - jag, lina och mikk höll på att bryta ihop av skratt. Ingen av oss var beredd på att Vice Rektorn skulle börja joddla mitt i låten. fy sjuttsingen var kul det var! Ska fjäska lite med anna så att hon skickar videosarna till mig, så kan ni få se när han joddlar ;D



boosse

härligt med jullov!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: