alla <3 dag

Först och främst, Happy Valentines day people.
Robin & hans lag förlorade matchen ganska grovt 18-8 stod det tillslut.
Vi sprang även runt i affärer bara för att Morgan skulle hitta sista Twilight boken till mamma, hon börjar bli som alla andra twilightnördar.
När vi kom hem hade mamma köpt jättesöta allahjärtansdag presenter, bodyscrub och blåhanske.
Jag älskar ju sånt ;)

Mina rosa naglar ska bli svarta sen, när jag får tid över.
Hoppas på att familjen ska sitta framför en bra film ikväll och mysa.
Fast det får vi väl se hur det blir med det, hoppas kan man göra iallafall.

Imorgon drar jag&Fikon till Skövde runt 3.
Vi får väl gå runt i Skövde en stund.
Sen vid 18 drar vi till Loke, där NEO anordnar Monkey Mondays, billig fika & Singstar and Rockband :)
Nä, nu ska jag göra annat.
Puss


*ingen kommentar*


Robin är den inringade plutten i Röd&Vitt


påväg hem.


mamma, mamma, mamma <3


<3


presenten.





Denna kisse, ojojoj, hon gillar verkligen inte att sitta stil och vara med på kort.



_____________________________________________________________________
Glöm inte:
GRATISBIO.SE <--- 75p!




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: