förkyld, igen!

åh, jag blir galen!
Jag var ju nästan frisk igen ju!
Men nej, jag skulle visst bli sjuk igen.

Aja, blir knappt någon skola imorgon ändå.
Ska till tandregleringen i Falköping och antagligen diskutera tandställning.
Slutet är här! (fast då får jag förmodligen snygga tänder tillslut!)
Åker även till Pappa imorgon, fast åker nog hem lördagkväll istället för söndag.
Är ju sjuk så jag orkar inte vara där så länge.

SNART ÄR DET SPORTLOV OCKSÅ!
Har planerat nästan hela min vecka:
Måndag - På kvällen drar jag & Fikon till Loke :)
Tisdag -
Onsdag -
Torsdag - Jönköping med mamma :)
Fredag - Sova hos Valona
Lördag - Sova hos Valona & GÖTEBORG!
Söndag - Hemma :)


Ögonbild.



Gud, våren -06.
4 år sen alltså!
Herregud,
Maja, Jag, Robin, Nathalie & Roya.




nea

Inte sjuk!

det gillas inte! :(

Boosse

Krya på dig snuvis! Glöm inte tampongerna!

Är ditt hår så lila nu alltså?

Ska bli mega kul i helgen! wiiiieee


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: