Godmorgon ljuva söndag

Nu sitter jag här, klarvaken (åtminstone nästan) och städar andras hus.
Jag försöker även att inte bli ARG på datorn, internet laggar som in i bomben och de gör MIG galen.
För det förstår ALLT.

blööh, jag har skitont i fötterna idag märker jag.
Men det får det vara värt, haha.

Kom på att jag måste plugga SO idag också, måste göra klart alla frågor till häftet om Kalla Kriget.
Usch, jag känner inte alls för att göra det, men om jag ens vill ha en CHANS att komma in på STRÖMMA så måste jag plugga, plugga, plugga och höja mig i minst ett ämne. Borde inte vara så svårt då jag vet att jag har chans i att höja mig i 3 ämnen. I julas sa ju Mikeal att jag kunde höja mig i Biologi om jag fortsatte så som jag hade jag de senaste 2,5 åren.
Jag tror nog att de största hänger på provet jag skrev förra veckan.



Nelly

sv; Hehe ja :D Hur mår du idag då ? :)

Nelly

sv; sådär.. Jag håller på att bli sjuk :/

M

Hhehe coolt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: