Gryteborg.

Är ett vackert smeknamn för Göteborg.
Ni har ju fått se en eller annan bild idag & uppdaterat en eller två gånger utan bild.
Har vart så fullt upp hela dan att jag helt enkelt inte har haft tid.

när jag tänker efter, så är det inte såå mkt jag har shoppat ändå.
Här kommer bilder :)


Här sitter vi på tåget TILL Göteborg/Gryteborg



ueäckh.



Denna gata gick vi upp och ner på två gånger, helt utan framgång.
Affären skulle öppna klockan elva och runt tolv var den fortfarande stängd.
sket vi i det helt enkelt.



Innan vi skulle till myrorna så blev jag pissesur,
Valona sprang över vägen men jag vågade inte chansa med tanke på alla bilidioter som finns i Göteborg.
Men jag skulle nog chansat ändå, för även om jag stod en bra bit ifrån vägen var den en BILIDIOT som gasade på som in i helvete och skvätte ner HELA mig. & sen körde han skitfort därifrån så hann inte ta regnumret eller något. FYFAN för sånna människor säger jag bara.



Okey, people i Göteborg.
Har jag missat helt att den funnits där eller har den funnits där aslänge?


Här sitter vid på Old Corner, i Gamlestan i Göteborg.
I väntan på mat. :)



Här får ni se Matbilden i REPRIS!
yey


Valona, nästan gratis - bara 30 kr ;)


Dessa stod utanför (jag tror ni kan se vart XD) Donken.
Valona var väl lite smårädd för han i vitt, men hans paket är ju snyggt (eller inte..).
Tror de gör reklam för Sci-Fi mässan i Göteborg nästa helg, som jag ska på :)


Detta inhandlades idag :)


Salt&pepparkar från Shock - 20 :-


Klistermärken från Accessorize - 22 :-


Portmonä (stavning?) från Myrorna - 10 :-


Tröjan för 50:- från Monki som jag pratade om förut.
Ni får se en bild när tröjan sitter på, när jag använder den alltså ;)


Rosett från Shock - 19:-


mitt efterlängtade smink, har längtat efter det i 4 månader snart!
Shock - 59 :-



Kallingarna från (minns inte, men de ligger i Nordstan iallafall) för 30:-



Present till fikon, undra va de kan va ;)

*tillägg, kommer fler bilder sen när jag fått endel av Valona också.*




Mamsen

Ser ut som om ni har haft en toppendag förrutom incidenten med bildrullen...



Ska bli kul att få se fynden när du kommer hem =)

Boosse

Roliga bilder!! och min hängnäsa är lika hängig som vanligt haha Ska väl lägga upp lite bilder snart du kan sno, gör nog det ikväll. Men du..inte mer vita gubben bilder. Please!

Boosse

du på hänhnäsbilden ser de ut som jag hller tag i min kulmage. Snyggt nu är häx-imagen spikad haha


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: