Hatad.

Det har bara gått en dag av skolan och jag är redan trött på den.
Fick tillbaka lite gammalt arbete och jag är tamefan trött på EMO!
det spelar ju för fan ingen roll hur mkt jag kämpar med ngt, jag får ändå ett G, medans folk som knappt bryr sig får högre betyg än mig. Det är så tamefan orättvisst så det är inte sant.
Han borde inte vara lärare när han gör såhär!
Tillochmed mamma är förbannad på honom, rättvis bedömning va?!

Ja, det är väl bara att fortsätta bita ihop och kämpa, kämpa, kämpa.
Lär ju aldrig komma in på gymnasiet.



Boosse

Nu är bilden borttagen.



EMO, det är han kinesen eller? Eller kanske inte.

Hur som hellst låter det inte sjysst att du kämpar så hårt och bara få ett G. har ni inte typ kvartsamtal eller något så mamma kan ta upp de?

Mamsen

Kämpa på gumman, du vet ju vad jag tycker =)

Linnéa

jo jag håller med om att han inte är så bra på att sätta betyg.. känns som att det inte spelar någon roll hur mycket man än kämpar... aja, du får väl ta och prata med han!






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: