hos Valona :D

hejsan :)
Sitter hos Valona och vi ska snart käka bönor, mowhaha!
eller en gryta med grönsaker också, så nu blev jag skithungrig.
hahaha.
Maten i skolan idag var UNGSTEKT sojakorv, fyfan.
Såg ut som en skrynklig SNOPP!
och riktigt vidriga ungstekta grönsaker till, helt slabbiga och dana var dom.

Kvart över sex ikväll ska jag infinna mig på Djäkne igen!
Då har plugget öppet hus och alla sexor kommer dit.
Som jag sa igår, våran klass blev UTVALD.
Så vi ska ha gymnastik i cirkus två timmar.
vi har redan bestämt hur lektionen ska se ut:
- Mattrace
- Busungarna
- Tempoboll
- Evighetsstafett.

Så jag lär nog vara helt slut när jag kommer hem,
för på gympalektionen idag sprang vi nästintill hela lektionen.

haha, nu ska jag hjälpa Valona med maten :)




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: