inte så mycket tid

Hejsan!
Har egentligen inte tid över för att uppdatera något just nu, men gör det ändå.
Sitter just nu och fixar allt på Facebook & det tar ju sin tid.

Sitter och pluggar på NO:n mitt i allt också.
Kan ju det mesta nu, tack vare mamma som förklarade endel och verkligen försökte få in allt i min hjärna.
Nu vet jag iallafall (utan att titta i boken) att universum skapades för ca 14 000 miljoner år sedan.
Rätt jävla lång tid alltså!
Jorden & Solen skapades för 4600 miljoner år sen.
Snacka om att universum var tomt rätt så länge.

Har även hunnit att lägga in musik i mobilen, har ju inte funkat så har bara haft några få låtar.
Men nu har jag så jag klarar mig ett bra tag framöver!



Boosse

OK, men hur känns det? du har väl en känsla? Ska bli kul på lördag sötnos

jojjo

=) Hur är det med dig?

Anonym

Har MÅÅÅÅÅNGA xD

vgd?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: