Jönköping

Åh, vilken underbar dag!
Det var längesen jag verkligen haft en sån här bra dag.
Framför allt, tack mamma för att du är så bäst!
Jag behövde verkligen få vara själv med mamma, det kändes verkligen.
Jag tänkte inte berätta så mycket, utan ni ska få se bilder (med texter till istället).


Här sitter vi i bilen!


Här sitter vi i bilen!


Påvägen dit. Bilderna är tagna i bilen, därav kvalitén.


Påvägen dit. Bilderna är tagna i bilen, därav kvalitén.


Äntligen framme!


Efter en heldel kikandes i affärer och ett och annat fynd så satte vi oss ner och käkade, här på Mcdonalds.


Visste ni att de har en skitgod bönburgare där? :D (fortfarande MC nu)


& efter att ha handlat klart på A6 så sprang vi på IKEA.
Här är det dags för en fikapaus :)


Mandeltårta (DAIM med andra ord)


mums ;)


Efter ca. 5 timmar där var det dags att åka hem igen :)
På bild ser ni bron i Jönköping.


Hälsohögskolan i Jönköping.
VALONA - Är det här han går??


Hotell, med fötter.


Här bor fula gubben ;)


Påväg hem.


Påväg hem.


Vi stannade till vid godisfabriken i Mullsjö.


Godisfabriken - eller godislottet?


~

Dagens köp:

Ögonmask,
IKEA - 9:-


Tofflor, jättesköna.
IKEA - 9 :-


Liten väska.
Åhlens - 25:- (rea)


Skor.
Skopunkten - 99:- som blev ungefär 30:- tillslut.
Riktigt bra köp!

Superdag <3



Heyli

oh jag tror jag har dom där också! har dock inte använt dom en endaste gång men dom är fina :) kul att du fick så bra pris, själv köpte jag mina till fullt.. lite irriterad man blir då man ser att de är så mycket billigare nu :p

Mamsen

Tack själv gumman för en jätterolig dag =)

boosse

Snygga skor :)

Japp, det är där han går. Men du, inte skulle du lägga ut bilden på där fula gubben går nu kommer jag gråta mig till sömns. JAG. ÄR. RÄDD!! muaaa


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: