kanske inte världens bästa början

Söndag.
Jag började nog inte denna söndag så värst bra.
Varför tänker jag inte berätta.
Man kan inte alltid ha en bra dag, så är det bara.

Promenad.
Söta hästar.
Lägger nog in en eller två bilder på dem sen.
Glömde min kamera hemma så mamma tog bilder.
Jag lånar bilderna av henne sen. :)

Sen ska jag fixa mina naglar.
Blåa med glitter.
Mamma pratade även om att vi skulle ha sån där handgrej, när man lägger händerna i vatten med olja i.
Låter skönt :)

Nästa vecka är det kulturvecka i skolan, vilket innebär att det inte är en enda VANLIG lektion.
Fast jag längtar ändå inte tills nästa vecka på något sätt.
2 nationella prov i Svenska.
& det är de två första nationella vi gör.
Så nu drar det igång på riktigt.
*suck*





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: