Månen

Imorse när jag gick upp började min syster att prata om döden.
Hon pratade om kaninerna (som dog för två somrar sen) och sa att om dom hade haft massa hjärtan i hela kroppen så hade dom levt nu.
& då passade jag på att fråga henne vart man kom när man dog.
Och så säger hon:
- Man flyger upp till månen där det finns ett annat land.
Det lät så sött, barns funderingar är väldigt kloka egentligen.
Ett liv efter detta?
Ja, varför inte?

Bild lånad av google.
Kommer man till månen när man dör?
Kommer man till månen när man dör?

Påtal om döden, så kunde jag inte sova igår.
Låg och tänkte på döden och hur orättvist livet kan vara.
Jag vill inte dö, Jag vill inte att folk ska dö.
Jag vill att alla ska leva.

                                                                                                                                             
GRATISBIO
Medlemskapet är gratis.
Du tjänar ihop poäng, som du sedan byter mot b.la. biocheckar & presentkort.
Missa inte chansen att bli medlem!



jojjo

vilken fin blogg du har!

frida naess

man får alltid hoppas på det bästa :)

Anonym

Jag läste din kommentar till kissie om att blonda är dumma och jag e faktiskt blond och blev ganska ledsen...

Ewezi

Va sött :)

Martina

snygg blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: