mera snö?!

Nä, fy sjutton!
Nu är jag trött på snön och vill ha värme.
Kan ju inte ens göra skoluppgiften som skulle göras ute.
Kommer knappt ut pågrundav all snö, vägarna är knappt plogade här ute heller.
& jag kan knappast springa 4-5 km inomhus, för så stort hus har vi ju inte!
Egentligen är det inte mitt fel att EMO valde den här årstiden, rätt idiotiskt av honom egentligen.

Fortsätter det snöa såhär, lär jag ju inte komma iväg till Göteborg i helgen.

Har engelskaläxa tills imorgon, behöver inte plugga på den då det bara är repetion från 5:an (verb).
Ska bara kolla igenom så att jag verkligen kan alla, vilket jag borde göra. ;)

PROVET idag, gick nog rätt bra.
Kändes som att det gick bra.
Men det gör det ju jämt, haha.
Hoppas bara att jag fick det resultat jag ville ha för att kunna höja mig i BIOLOGI.



Ensam om att va trött på snön?! -.-'





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: