Mörkt

Nu är det mörkt ute, (nyhet va?!) och det är snart dags för mig att hoppa i säng.
Ska upp tidigt imorgon, första gången på en heeel vecka!
Uscha, men jag lär nog inte vara så trött imorgon eftersom jag vet vad jag har att se fram emot.
Lär blogga rätt mkt från mobilen imorgon.
Så får ni bilder när jag kommer hem :)

Nu ska jag nog bara fixa naglarna.


leranimering :)

& med detta säger jag Godnatt, dröm sött :)



Heyli

jaså de funkar inte alltid för dig heller, tråkigt.. så himla kul att bara sätta sig och spela hur länge som helst, när man känner att man har tid för det :)

Bella Manson

haha vilken söt gubbe xD



jag ska me upp tidigt imorn :( fast de e min morsa som kommer väcka mej för att hon tycker de e kul, blir så irreterad >.<

jojjo

vad ska du göra imorogn när du ska upp tidigt?

jojjo

jaha okej ska du dit och shoppa? :)

emma

Hej! :)



Du är så Välkommen till min blogg,

där du alltid kan känna dig som hemma :)

Jag bloggar om mitt liv, min sjukdom/ar,

mina tankar och funderingar, mode m.m.



Hoppas den är nåt utav intresse!

Enjoy! Ha det bra / EMMA :D

Klara

HAHA är det inte Alex som sitter där i mössa i bakgrunden? xD






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: