no one's gonna love you when you're old.

Nu sitter jag här.
Precis jämfört skillnader mellan kristendom och humanism, världsreligon och livsåskådning.
Hur trött som helst på skolan redan och jag har massor att ta igen!
Matte prov på onsdag och läxor.
ehe, jag tror jag skippar't va?
Nä, juste.
Vill jag komma in på linjen så är det bara att PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA.

Fast jag tror jag ger upp mitt mål, min engelska suger ändå.
Mitt slutmål alltså.

Jag ska snart städa mitt rum och läsa på SO-läxprovet tills imon.
Pratade även om att ringa Valona, får se om jag hinner.
Så Valona, om du ser detta och jag inte ringt. Så sover jag antagligen som en gris i min säng ;)

Tänkte att jag kunde langa lite bilder från helgen nu.









Mamsen

Vilken fin bild på dig och Fikon :)



Kämpa på gumman, du ska se att det är värt det även om det kanske inte känns så just nu, du vet ju att jag finns om du behöver hjälp eller bara någon att "spy" på =)

LÖV U <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: