Nu kommer bilderna

från helgen.


I väntan på bussen - mot Skövde


Snöovädret kanske inte syns?


Nagellacket till mamma


Necissären.


På kvällen blev de myyyys ;)


& kakor :D


ännu mera kakor :)


Glass :)


Glass :)


Glass :D


Sockerkik? :)


sockerkik? XD


Köpte denna & skänkte 30kr till hjärt och lungfonden.
För barnhjärtan.


Dagen efter fanns det ju kakor över :D


Mums, choklaaad :D


äpple ;D


Här är tjorven, som jag pratat om hela helgen!




En riktigt fettohelg, men nu är det slut med sånt!




ann-lo :)

svar: okej :) jag drar också till göteborg på lördag ! :D eller så är det fredag vet inte men jag tror det var lördag ;)

hihi

kraam ann-lo :)

Boosse

Men va fan! det är nog så cykel-kimmie-bakom-mig bilden kommer upp igen! men du ta bort den fula bilden på mig och tjorven ser ut som en jävla häxa, ta bort den! och du, dansa så trosan syns bilden är ju inte den snyggaste.



Dumma kines! kan inte mamma ringa till han eller nått?

Kovacevic

hej! allt bra med dig idag ? :D

Mamsen

Ser ut som om ni har haft en SUPER-helg =)

Härliga bilder!

Mamsen

Tack för nagellacket gumman =)

Det var jättesnyggt, måste prova det snart nån dag!

Boosse

du, ta bort bilden med mig o tjorven. bläsch!

Boosse

tack sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: